Я досліджую світ






Дистанційне навчання

12 травня, 15 травня

12 травня
 Тема: Взаємозв'язки у природі.
Підручник, с.84-89.
Зошит, с.38-39
Запам'ятай!
▪︎В ПРИРОДІ ВСЕ ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНО.
▪︎СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ І ЛЮДИ НЕРОЗЛУЧНІ ДРУЗІ.
▪︎ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДЕЙ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ПРИРОДНИХ УМОВ.
▪︎ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ НЕРОЗРИВНО ПОВ'ЯЗАНЕ З ПРИРОДОЮ.
▪︎ТВАРИНИ І РОСЛИНИ НЕ МОЖУТЬ ЖИТИ ОДНІ БЕЗ ОДНИХ.
Щоб в цьому переконатися, треба прочитати статті підручника.
С.84-89.
Робота в ЗОШИТІ.
с.38-39.
1. Додрукуй пропущені літери в назвах птахів. Обведи тих, які НЕ належать до свійських.
2. Це завдання виконуємо за бажанням.
3. Там де мало тепла і світла НЕ вирощують ВИНОГРАД.
4. ТВАРИНИ і РОСЛИНИ  НЕ можуть існувати одні без одних.
Переконайтеся самі:
☆Сойка "сіє" дубки.
ДУБ-НАЙЦІННІШЕ ДЕРЕВО НАШИХ ЛІСІВ.
☆ Білка " садить " ліщину.
ЛІЩИНА ГАРНИЙ КУЩ ЗІ СМАЧНИМИ ГОРІХАМИ.
☆ Їжак - їсть комах і черв'ячків, а також фрукти і ягоди.
☆Лось - їсть листя, хвою,гілки, водну рослинність, кору.




Дистанційне навчання
04 травня, серда
Тема: Світ тварин.
Хто такі птахи?
Підручник, с.78-79.
Зошит,с .35
Прочитай з дорослими статтю підручника і дізнайся ХТО ТАКІ ПТАХИ?
Дізнайся цікаве про життя птахів з тексту підручника.
Досліди і запам'ятай будову тіла птахів.( підручник, с.79)
ЗОШИТ, с.35 , завдання 1.
ДОВІДКА:
Підкрелити назви птахів:
ШИШКАР-птах 3-ій згори.У нього особливий дзьоб.
ІВОЛГА-птах 4-ий згори
ДЯТЕЛ- 1-ий птах згори
СОЙКА- 2-ий птах згори

06 травня
ТЕМА: ХТО ТАКІ ЗВІРІ?
Підручник,с.80.
Прочитайте, зверніть увагу на будову тіла звірів.
Зошит,с.36.
Завдання 2.
ДОВІДКА:
Слон
Жирафа
Синій кит- "чемпіони" світу за розмірами;
БУРОЗУБКА
ЛОСЬ
ЗУБР-"чемпіони" України за розмірами.
3.З'єднай лініями фото і малюнок.

08 травня

ЯДС
Підручник, с.81-83
Зошит, с.37, завдання 4,5,6.


Дистанційне навчання 
27 квітня, 29 квітня

27 квітня, понеділок

Тема: Якими бувають тварини.
 Підручник, с. 73-74
Зошит, с. 33, завдання 1-2

Пригадайте. 


Частиною якої природи є тварини?





Яких тварин ти знаєш?

На світі багато дивовижних тварин, яких ти ще не бачив

Австралійський качкодзьб


Гігантський панголін


Велетенська черепаха

На нашому занятті ти довідаєшся про різноманітність диких і свійських тварин на Землі. 
А яими бувають тварини?
Подивись відео.









Цікаві факти про життя тварин





Робота  за підручником, с 73.

 Роздивіться зображення тварин. Дайте відповіді на питання.



 Роздивіться зображення тварин. Дайте відповіді на питання.Роздивись і порівняй, с.74


Дослідницька діяльність.

Робота в зошиті, с.33, 1, 2 завдання.

Ви довідались на нашому занятті про різноманітність диких і свійських тварин на Землі.


Дякую за гарну роботу!





 29 КВІТНЯ, СЕРЕДА

Тема: Хто такі комахи? Хто такі  риби?

Підручник, с.75-76, зошит, с.33-34, завдання №3,4, 5, 6.


Фенологічні спостереження

-      -  Яка зараз пора року? 
-       - Як називається місяць? 
-    -     Які суттєві ознаки  квітня? 
-      -   Яка сьогодні погода? (Стан неба, температура повітря, чи є вітер, чи були опади?)
-     -    Які зміни відбулися в неживій природі  навесні?(День став довшим, а ніч  коротшою; підвищилась  температура повітря; яскраво світить Сонце і пригріває землю.)
-   -      Які зміни в живій природі?(На деревах зеленіє листя, перелітні птахи повернулися з вирію, всі тварини  активні в цю пору.)

1    Дай відповіді на питання
-      -   Хто такі тварини?
(Це частина живої природи.)
-        - Де вони живуть?
(В лісі, у полі, в землі, біля людини).
-      -   Що потрібне для життя тварин?
(Сонце, повітря, вода).
-       -  Яких тварин називають дикими?
(Тварин, які живуть у природі і самі собі шукають їжу).
-      -   Яких тварин називають свійськими? Чому?
(Тварин, яких утримують люди. Вони їх годують, будують для них житло, піклуються про потомство).
-    -     Якою є роль тварин у природі?
(Дають людині продукти харчування, одяг, запилюють рослини…).
2.     Гра «Хто зайвий?».
·        Кінь, корова, свиня, ведмідь, вівця, собака. 
·        Лось,білка, лелека, кролик, жаба, зайчик .
·        Качка, курка, сова, півень, індик, гуска. 



Відео для дітей " Хто такі комахи?"




Комахи - найчисельніша група тварин у світі






Прочитай інформацію у підручнику, с.75



Зверни увагу на будову тіла комах.







Хто такі риби?







Цікаві факти. Риби.





Відгадай загадки:










Робота за підручником , с.76

Зверни увагу на будову тіла риб. Запам'ятай.



Робота в зошиті, с.33-34

1.   Іформація про значення комах, охорону корисних комах.
-         Уявімо, що на Землі зникли б комахи. Що змінилося б? У першу чергу збіднів би рослинний  світ. Адже багато комах запилює квіткові рослини, після чого утворюється плід із насінням. За рослинами зникло би багато рослиноїдних тварин. За ними почали б зникати хижі тварини, бо їм не було чим живитися . І через 1000 років Земля перетворилася  б на пустелю.
-         Яким є значення комах у нашому житті?
(Бджола дає мед, віск, бджолине молоко; мурахи – санітари лісу, адже знищують мертвих тварин, сонечко знищує безліч попелиць, які пошкоджують рослини.)
-         Чи є комахи, які шкодять людині?

1.     Вікторина «У світі комах».
-      *   Скільки ніг у комах? (6).
-       *  Із скількох частин складається тіло комах? (Із 3).
-    *     Чим живляться комахи? (Пилком рослин, рослинами, іншими комахами).
-        * Де живуть комахи? (У лісі, у полі, в саду, на городі, у грунті).
-   *      Чому бджола свійська комаха? (Бо за нею доглядає людина).
-    *    Чому павук не є комахою? (Бо у нього 8 ніг).
2.     Хвилинка-цікавинка.
-         Бджоли корисні не тільки тим, що виробляють мед, віск, а й тим, що запилюють рослини, сприяючи вищому  урожаю культурних рослин.
-         Чайну ложку меду 200 бджіл виробляють за добу.
-         За хвилину бджола може відвідати 30-40 квіток.








Дистанційне навчання 


22 квітня, 24 квітня.


24 КВІТНЯ, П'ЯТНИЦЯ

Тема Мої досліди.


22 КВІТНЯ , СЕРЕДА


Тема: Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?
Яку користь культурні рослини приносять людям?

Підручник, с. 68-69.
Зошит, с.31-32, завдання 1-3.


* Пригадай.
- Які рослини належать до культурних?
-Де їх  вирощують?

 Хочеш дізнатися ще більше про дивовижний світ рослин?   До твоєї уваги 

навчальне відео "Якими бувають культурні рослини ?"







Робота з підручником,с.68
Гра. " Позмагайтеся з тим , хто поруч! 



  



Цікаво, хто переміг? Думаю, що ви.

Загадки по овочі і фрукти. Попроси дорослих, щоб вони прочитали для тебе загадки.

А ти уважно слухай і відгадуй!


Загадки про овочі

Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває.
Овоч цей корисний дуже,
Та від нього сліз калюжа.
(Цибуля)

З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
В пирогах мене печуть
І в салат мене січуть!
(Капуста)
В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
З пухирцями _ _ _ _ _ _.
(Огірки)В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях _ _ _ _ _ _.
(Огірки)
Борщ із нього варить ненька,
В нього шкурочка тоненька,
Солодкуватий він на смак,
Фіолетовий _ _ _ _ _.
(Буряк)
Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.
(Морквину)
У землі вона зростає
І брунатний колір має.
Її смажать і печуть,
Її варять і товчуть.
Овоч цей всі люблять дуже,
Як же він зоветься, друже?
(Картопля)Під землею народилась
і для борщику згодилась.
Мене чистять, ріжуть, труть,
смажать, варять і печуть.
 (Картопля)
Зелений чуб, червоний бік,
Смачний із нього чавлять сік.
Ґадзині варять з ним борщі,
Росте в городі на кущі.
(Помідор)
У темниці виростає
та біленькі зубки має.
Хоч гіркий він і пекучий,
та корисний і цілющий.
(Часник)

























Загадки про фрукти



На смак чудова, жовта, медова,
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це? _ _ _ _ _.
(Груша)В нас деревина така у дворі,
Фрукт цей з дитинства дають дітворі,
Корисне, доступне та дуже смачне,
Багате залізом та поживне.
(Яблуко)Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.
(Яблуко)
Сонечко маленьке,
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном "С"?
(Апельсин)
Ця жовтогаряча пані
В бархатистому жупані.
І солодка, і пригожа
На компот й варення гожа.
(Абрикоса)Цього фрукту по шматку
В чай добавлю для смаку.
Запашистий та кисленький,
Наче сонечко жовтенький.
(Лимон)Він солодкий, соковитий,
Сонцем півдня він налитий,.
Не росте цей фрукт у нас
Товстошкурий _ _ _ _ _ _.
(Ананас)Чи то жовта,
Чи то синя
Соковита господиня.
Чи то сонце,
Чи то злива —
Пригостить нас влітку...
(Слива)

Спробуй скласти власну загадку.

Дослідіть разом з дорослими. Чому  кажуть, що кавун і диня - це ягоди?

Чому кавун ягода?

Арбуз
Ягода - це соковитий плід з тоненькою шкіркою і великою кількістю насіння. Вона завжди утворюється за допомогою нижніх і верхніх зав'язей. Якщо у рослини є м'якоть, а всередині – багато насіння, вона вважається ягодою (як, наприклад, агрус, смородина).
Цікавий факт: ягодою вважається також баклажан, кабачок, помідор.



Такого ти ще не чув і не бачив! 

Цікаві факти про кавуни  та банани.

Цікаві факти про кавун:


Зменшує ризик виникнення раку і є родичем огірка.

Кавун – це солодкий родич огірка та гарбуза. Він народився в Африці, але дуже популярний в Україні.
Кавун – найбільш водяниста ягода у світі. Він на 92 % складається з води і найкраще освіжає організм у спеку. 
Існує понад тисяча різноманітних сортів кавунів. Окрім звичних українцям смугастих плодів із червоною м’якоттю та насінням, селекціонери вже вивели кавуни із жовтою та помаранчевою м’якоттю, кавуни без насіння, карликові кавуни та навіть кавуни із чорною шкіркою. Останні – вирощені в Японії і наразі найдорожчі. За один чорний кавун доведеться викласти близько 250 доларів.
Вигадливі японські фермери першими почали вирощувати й квадратні кавуни, бо така форма найзручніша для зберігання у холодильнику. А нещодавно там з’явилися кавуни у формі серця, пірамід і навіть обличчя людини. 
Медики вважають кавун одним із найбільш корисних продуктів. Завдяки вмісту антиоксиданту лікопену, ця ягода зменшує ризик виникнення серцево-судинних захворювань та кількох видів раку, зокрема легенів та шлунку. А завдяки вмісту вітаміну А ласування кавуном покращує стан шкіри та волосся.
Але є у цієї ягоди і протипоказання. Через властивість накопичувати нітрати, кавуни не рекомендують вживати маленьким дітям, вагітним жінкам та тим, які вигодовують дитину грудьми, а також людям із захворюванням нирок.

Сторінка для допитливих.
Попроси дорослих, чоб саме цікаве про ягоди і фрукти вони тобі прочитали.

Помідор — овоч, банан — фрукт: розвіюємо міфи

Помідор — овоч, банан — фрукт: розвіюємо міфи
Гадаєш, що банан і ківі — це фрукти, а суниця й полуниця — ягоди? Виявляється, що все навпаки! А чому — спробуємо з'ясувати.

Овочі, ягоди, фрукти: що є що?

Можливо, Ти зараз здивуєшся, але в ботаніці термін «фрукт» не використовують. Замість нього в науці загальноприйнятим є визначення «плід». Це — орган рослини, що формується із зав'язі, а всередині містить насіння або ж одну велику кісточку. Так, до плодів відносяться й огірки, й помідори, й персики, й горіхи. Проте плід не обов'язково має бути їстівним.
Ягода ж — це різновид плоду. Її особливість у тому, що всередині неї є багато дрібних насінинок. Так-от, з точки зору ботаніки ягодами можна назвати аґрус, смородину, картоплю, банани, ківі, кавуни, баклажани, помідори й огірки.
Але для звичайної людини існують не лише ягоди, а й фрукти. Спробуємо з'ясувати, чим вони для нас різняться.
З точки зору «народного» знання, фрукти та ягоди не схожі між собою тим, що:
  • фрукти здебільшого ростуть на деревах, а от ягоди — на кущах і трав'янистих рослинах;
  • ягоди можуть бути дикорослими, натомість фрукти ростуть лише на садових деревах;
  • будь-які фрукти можна сміливо їсти й не боятися отруїтися; ягоди ж бувають отруйними;
  • ягода примітна тим, що всередині неї є багато насінинок, а фрукт має лише одну насінину з твердою оболонкою — кісточку;
  • ягоди можна взяти двома пальцями — великим та вказівним, а фрукти — лише кількома;
  • ягоди можна повністю покласти в рот, а фрукти їдять, відкушуючи по шматочку.
Однак, з народної точки зору, не зрозуміло, чому ж тоді, наприклад, вишня й горобина ростуть на деревах, якщо це — ягоди. А ось ще аргумент: цитрусові ростуть на деревах, кавуни, дині, огірки розташувалися на довгих батогах, а чорниця й брусниця рясніють на низьких кущах, — і всі вони вважаються ягодами!

Ягоди, про які Ти не знав

Знаєш, чому Ти й досі думаєш, що помідори, огірки, перець — це все овочі? А річ ось у чому: історично склалася думка, що важливі не біологічні особливості плоду, а смак і використання в кулінарії. Б'ємося об заклад, Ти й зараз переконаний: фрукти — солодкі й годяться лише для десертів, а овочі — більш пікантні й можуть подаватися як основна страва, їх маринують, смажать і т. д. Проте зараз ми розвіємо ці міфи!

Помідори

Жителі романтичної Франції називали помідор «яблуком кохання». А от німцям смак цього плоду видався настільки оригінальним, що вони йменували його не інакше, як «райське яблуко».
Проте першими, хто спробував помідори, були індійці-ацтеки. Вони називали цей плід «томатль», що в перекладі означає «велика ягода». З точки зору ботаніків, це дійсно так, хоча ми й звикли вважати помідор овочем: його додають в салат, смажать, запікають, маринують, фарширують, роблять соус тощо.
Цікаво! Тривала суперечка про те, що ж таке помідор — овоч чи фрукт, навіть стала причиною судового процесу. У 1893 році, за рішенням Верховного суду США, помідор визнали овочем. А причиною цього слугував той факт, що імпорт овочів обкладався митом, а фруктів — ні.

Банани

Ти, очевидно, думаєш, що ягоди можуть бути лише маленькими й круглими. А чи віриш Ти, що банан — це теж ягода?! Коли наступного разу будеш ним смакувати, придивись: у м'якоті цього плоду є багато чорних насінинок.
Цікаво! Банани — не обов'язково жовті й довгасті. Ось, наприклад, у тропічних країнах Південної Америки й Африки вирощують пальчикові банани, довжина яких сягає не більше 7,5 см. На острові Ява на банановому дереві можна побачити блакитно-зеленуваті плоди. Для бразильців і колумбійців звичними є банани квадратної форми. Ну а зовсім незвичні для нас червоні банани з запахом малини ростуть на Ямайці.

Гарбузи

Гарбузи — це одні з найбільших у світі плодів. Ти й не уявляєш, яке їх розмаїття існує в природі: круглі й овальні, плоскі й грушовидні, жовті, білі, сіро-блакитні, зелені, в цяточку або в смужечку. Батьківщиною різних сортів гарбуза є тропіки Азії, Африки й Америки.
І як тільки ботаніки змогли назвати гарбуз ягодою? Але це справді так! От тільки в науці існує більш точний термін — гарбузина, тобто великий ягодоподібний плід.
Цікаво! Найбільший у світі гарбуз виростив швейцарець Бені Маєр. А важив цей гігантський плід понад тону — 1053,5 кг і був представлений на фестивалі у Німеччині, у місті Людвігсбурзі.

Кавуни й дині

Мабуть, Ти не раз чув і дивувався, що найбільша ягода на планеті — звичайно ж, соковитий і ароматний кавун. Але плід кавуна, як і гарбуза, — це велика соковита гарбузина, що різниться з ягодою будовою та більшою кількістю насіння.
Кавун родом із Південної Африки: тут по всій пустелі Калахарі після сезону дощів простягаються гнучкі кучеряві стебла диких кавунів. Достиглі ягоди-гарбузини — смачна пожива для тварин, що втамовує спрагу.
Близька родичка кавуна — диня. У ботаніці її теж прийнято вважати помилковою ягодою, тобто гарбузиною.
Цікаво! У африканських пустелях ростуть кавуни, що за розміром — не більші, ніж тенісний м'ячик, а їхня маса становить всього 200 г. А от найменші у світі — це диньки дудаїм — діаметром від 2 до 5 см. Вони зовсім не мають смаку, натомість — надзвичайно ароматні. Одна така маленька динька протягом 10 днів може слугувати природним освіжувачем повітря у кімнаті. У Вікторіанську епоху в Англії дами навмисне клали таку маленьку ароматну «кульку», що мала запах легких, солодкавих парфумів, у кишеню.

Огірки

Плід огірка, як кавуна і дині, теж є прикладом гарбузини. Батьківщина огірків — Індія: тут ця рослина й досі зростає у дикому вигляді.
Цікаво! Виявляється, що огірки ми їмо ще недозрілими — такі плоди найсмачніші. А от достиглі жовті — зовсім не смачні.
Цікаво й те, що в огірка є родичка — люфа, з якою вони дуже схожі. Це — трав'яниста рослина, плоди якої схожі на великі огірки. Недостиглу люфу їдять, а зі зрілої — роблять губки. На внутрішній стороні шкірки зрілої люфи м'якоть висихає й перетворюється на волокна — сировину для виробництва губок.
Упевнений, сьогодні ти дізнався чимало цікавого й нового. Тому саме час переповісти друзям, чому банан — це ягода; нехай і вони здивуються!
Яку користь культурні рослини приносять людям? ( с. 69)

Це відео буде корисним для тебе, мій друже.



Які культурні рослини вирощують у рідному краї?


Працюємо зі сторінкою підручника.  

— Чи можеш ти хоча б один день прожити без культурних рослин? Розпочнемо від самого ранку. Рушники виготовлено з льону або бавовни. На столі в тебе — хліб. Пригадай. Із чого його випікають? А якщо в тебе на сніданок каша, то тобі її також «подарували» польові культури.
• Яка каша, на твою думку, найсмачніша? Із чого її зварили? Досліди та розкажи.


Дослідіть.


Що приходить  приходить до нашого столу з поля, городу, саду?

Робота у зошиті з ЯДС (с.31 , завдання 1-3)

Довідка. Буряк поділяють на цукровий та столовий.
Олію виробляють з льону, бавони ( рос. хлопок ), соняшника, кукрудзи.
Одяг виробляють з льону та бавовни.

Людина і рослини- НЕРОЗЛУЧНІ ДРУЗІ. А друзі завжди бережуть одне одного.


Дякую за гару роботу!


Будье здорові !




Дистанційне навчання

 13 квітня , 15 квітня, 17 квітня. 



ПОНЕДІЛОК 13 квітня


Тема: Якими бувають рослин?





Очікувані результати:

*знати до якої природи належать рослини;

* можуть назвати рослини,які ростуть в Україні;


*можуть назвати рослини,які не ростуть в Україні;


*засвоїти поняття дикорослі рослини і культурні.


Підручник,с.63-64
Зошит, с.28-29,1-4 завдання


Пригадайте. До якої природи належать рослини?


Так, дійсно,природа-це все ,що нас оточує.


 А хто з вас знає більше рослин ви чи дорослі? Позмагайтеся.
Роздивіться сторінку підручника


*Які з цих рослин можна назвати "іноземцями"?

*Так.Правильно.Бо ці рослини в Україні не ростуть.

*Назвіть рслини,які ростуть в Україні? Дуже гарно.

Рослини справжня окраса нашої планети.Вони різноманітні за розмірам,своєю будовою. 
одни з них ростуть в лісі, на полі,біля берега у воді і за ними ніхто не доглядає.
А інші рослини потребують ретельного догляду з боку людини.

Всі рослини поділяються на ДИКОРОСЛІ і КУЛЬТУРНІ



РОЗДИВІТЬСЯ і РОЗКАЖІТЬ
*Відкрий підручник на с.64
*Уважно роздивись малюнки.
*Де ростуть дикорослі рослини?
*А де -  культурні?

ЗАПАМ'ЯТАЙ!

Усі культурні рослини походять від дикорослих.

ПРАКТИЧНА РОБОТА.
Відкрили зошит на с.28
1. Так відгадка РОСЛИНИ
2.Гриби належать до живої природи.Бо як все живе вони :




-





3.Закресли,що тут зайве?
Якщо ви невпевнені,то я підкажу.
А. Зайве  АНАНАС.Перевірте самі




Ананас - трав'яниста рослина.

4.Відокрем лініями дикорослі рослини

Перевір себе!
*До якої природи належать рослини?
*Назви 5 рослин, які ростуть в Україні.
*Назви рослини,що не ростуть в нашій країні.
Чудово!




А зараз активний відпочинок. На ваші численні замовлення.





СЕРЕДА 15 квітня


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ


Тема: Як вивчати будову рослин?
Очікувані результати:
* знати яку будову мають рослини;
* вміти назвати органи, з яких складаються рослини.

Підручник с.65 , зошит с.29 Завдання 5.




Поміркуй!

*Яку будову мають рослини?

*З яких частин - органів- вони складаються?


Щойно ви переглянули відео.Назви ,мій друже, з яких частин-органів складається рослина?.Це її будова.



Попрацюмо за підручником ,с.65.Прочитайте.

В тебе  щойно з'вилася нагода ще раз повторити будову рослини.
ЗВЕРНИ УВАГУ! Якщо рослина має квітку, то вона належить до КВІТКОВИХ РОСЛИН







Настав час для відпочинку!Ваша улюблена ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА з крутим Зайчиком!



.
*А тепер уважно прочитай  в підручнику те , що записано в рамочці. Знайшли? Це саме головне на нашому занятті. Знати частини - органи рослини
Пам'ятайте!
Рослини як і ми, люди,  ЖИВІ! Вони теж люблять турботу, увагу.Їм як нам,людям, для життя необхідне СОНЦЕ,ПОВІТРЯ,ВОДА.



І теж прохають про порятунок ось таким незвичним чином.


Робота в зошиті.
с. 29, завдання 5.

Перевір себе!
*Доведи,що рослини - живі організми.
*Яку будову мають рослини?
*Назви частини - органи з яких складаються рослини.

Не забувайте про відпочинок. Ваша улюблена ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА













П'ЯТНИЦЯ 17 квітня

Я ДОСЛІДЖУЮ  СВІТ

Тема   ЯК  РОЗРІЗНЯТИ ДЕРЕВА,КУЩІ Й ТРАВ'ЯНІСТІ РОСЛИНИ

Очіквані результати

*знати будову рослин;
*сформувати поняття ДЕРЕВО,КУЩ,ТРАВ'ЯНИСТА  РОСЛИНА;
*вміти порівнювати рослини забудовою стебла;

Пдручник с.66,зошит с.30, завдання 6-8


►► Вправа «Погода»
—    Яка зараз пора року?
—    Який місяць?
—    Яке число?
—    Тепло чи холодно надворі?
—    Який стан неба?
—    Яка температура повітря?
—    Чи були сьогодні протягом дня опади?

***
—    Відгадайте загадки.
•     У золотому решеті чорних хатинок повно. (Соняшник)
Навесні веселить, улітку холодить, 
Восени харчує, зимою зігріває. (Дерево)
•     Не розбивши горщика, не з’їси каші. (Горіх)
•     Повна діжка жита, п’ятачком накрита. (Мак)

 Знайди на малюнках соняшник,дерево,горіх,мак.Ці рослини ростуть в Україні.










—    Що об’єднує слова-відгадки? (Це все рослини)
—    Сьогодні ми вчитимемося розрізняти рослини за ознаками груп: дерева, кущі та трави. 
Роздивися світлини.
 липа
шипшина


айстра

- Яку будову мають органи цих рослин?
- Порівняй їх за будовою стебла.

Липа - дерево.    Шипшина - кущ         Айстра-трав'яниста рослина
 Рослини поділяють на дерева, кущі й трав'янисті рослини.



Робота з підручником с.66https://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo



А зараз - ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА!




Практична робота в зошиті. Зошит с.30

6 . Для виконання завдання слід визначити за якими ознаками рослини поділяють на три групи.




Які існують відмінності будови дерева, куща і трав'нистої рослини?

 Кущ має багато дерев'янистих стовбурів


.

 Дерево має один дерев'нистий стовбур.




Трав'яниста рослина має соковиті, зелені стебла.

7.Напиши свої приклади дерева ,куща, трав'янистої рослини.

8. Упізнай дерева. Виконав? Я впевнена ,що ТАК.

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

*До якої природи належаь всі рослини?
*На які три групи поділяють всі рослини?
*Назвіть істотні ознаки дерева,куща,трав'янистої рслини.
*Чи потрібні рослини людям?
* Чому їх слід берегти?

І знову на відпочинок!




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Дорогі мої діти! Шановні батьки!  Вітаю вас зі СВЯТОМ ! ВЕРЕСНЯ День завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається н...