Українська мова



Українська мова

19 травня
Підсумкова робота

Українська мова

Текст роботи: 

19 травня
Списування
Яке гарне мість Київ! У ньому багато садів, парків і парків, широких вулиць, високих будинків, музеїв і пам'ятників. Під землею - казковістанції метро.
А ви були в столиці України?

Нижче розміщено більш детальну інформацію про виконання підсумкової роботи.

Дистанційне навчання 

18.05.2020, 19.05.2020, 20.05.2020, 21.05.2020.
 18 травня , понеділок.



Завдання з ЧИТАННЯ.
Тема: Читаю і Розповідаю. Складаю речення.
Буквар, с.120-122

Читати вірш Н. Бутук " ПОМІЧНИЦЯ " і текст "ЗАРАЗ " за Олегом Буценем.


Потренуйся читати швидко. Тобі в цьому допоможе тренажер з читання.





Уважно прочитайте текст і дайте відповіді на питання для уважного читача.


ЗОШИТ Я дружу зі словом, с 48.

Скласти речення з розкиданих слів.

Не забудьте про написання службових слів .
Пригадай!
 Службові слова  не відповідають на питання і служать для зв'язку слів у реченні.

Довідка:
Хлопчики грають у футбол.
Дівчатка біжать по доріжці.


19 травня, вівторок


Доброго ранку, мої любі!
Сьогодні  у нас незвичайний день.
Ми пишемо першу перевірну роботу з навчання грамоти - списування з друкованого тексту.
Не треба хвилюватися. А треба зібратися і виконати роботу.
Текст про наше чудове місто КИЇВ.
В цьому тексті всього 29 слів.

Алгоритм списування

ЯК СПИСАТИ З ДРУКОВАНОГО ТЕКСТУ

1. Прочитай весь текст.Про що він?
2. Прочитай перше речення від початку до кінця.
3. Запиши речення, диктуючи собі по складах кожне слово.
4. Прочитай написане по складах, перевіряючи, чи не пропущено літеру.
5. Так працюй з усіма іншими реченнями.
6. Перевір, чи всі слова написані правильно, перевіряючи свій запис за зразком.

Текст викладу  в групу о 09:00 год ранку.
Роботи приймаються до 22:00.
Якщо з певних причин робота не може бути виконана - обов'язково про цей факт мене повідомити.

Роботу виконуємо на подвійному аркуші в КОСУ ЛІНІЮ.
Пишуть діти  учнівською ручкою СИНЬОГО кольору. Гелевими ручками учні початкової школи не пишуть.
Нижче я надішлю зразок виконання роботи.
Перша сторінка.
Дітям необхідно підписати роботу, так як в зразку.
Друга сторінка. Діти пишуть дату і назву роботи за зразком.
Далі діти списують текст за АЛГОРИТМОМ.
Створіть для дитини  психологічно комфортні умови. Будьте самі позитивні. Адже ваша дитина закінчує перший клас і набула певних знань. Вона вже розумничка.

ОРИГІНАЛ РОБОТИ ЗБЕРІГАЄТЕ ВДОМА. Потім його буде необхідно здати вчителю.



Текст роботи: 

19 травня
Списування
Яке гарне мість Київ! У ньому багато садів, парків і парків, широких вулиць, високих будинків, музеїв і пам'ятників. Під землею - казковістанції метро.
А ви були в столиці України?

Ви виконали роботу. Молодці!

До вашої уваги відео про наше гоовне місто КИЇВ.



І ще одне відео.




Дистанційне навчання

12.05.2020 ,13.05.2020, 14.05.2020

12 ТРАВНЯ, ВІВТОРОК.

Навчання грамоти

ТЕМА: Читаю і розповідаю.
Вірш Валерія Гужви ДО ВСІХ СЕРДЕЦЬ, ЯК ДО ДВЕРЕЙ.....
ЗА Марією Бабенко Є НА СВІТІ ЧАРІВНІ СЛОВА
Розпізнаю слова, які відповідають на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?

Буквар, с.112-113
Зошит Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ
с.40-41


Потренуйся читати швидко і правильно:



1.Пригадай слова ввічливості, які ти знаєш.

Чемні слова 



Щоб ротик був слухняний - чистомовка "Добрі слова"



Прочитай вірш В. Гужви ДО ВСІХ СЕРДЕЦЬ, ЯК ДО ДВЕРЕЙ


Про які малі ключики йдеться у вірші?

2. Марія Бабенко " Чарівні слова "


* Прочитайте оповідання " Є НА СВІТІ ЧАРІВНІ СЛОВА".
*Чудова презентація до цього вірша допоможе тобі ще краще зрозуміти зміст прочитаного:

https://vseosvita.ua/library/ukrainska-mova-navcanna-gramoti-1-klase-na-sviti-carivni-slova-marii-babenko-pislabukvenij-period-265138.html

3. Дай відповіді на запитання для уважного читача.
4.Продовжи прислів'я:

*ЛАГІДНЕ СЛОВО І ЗАЛІЗНІ ДВЕРІ .....
*СЛОВО КЛЮЧ, ЯКИМ ВІДКРИВАЮТЬ ....
*ДОБРЕ СЛОВО ДІМ БУДУЄ, А ЗЛЕ .....

-Як ти розумієш ці прислів'я.

5. Дай  ПОВНІ відповіді на  питання:

☆ Як звали головних героїв тексту?
☆ Хто з пташок снідав на годівниці?
☆ На якому дереві висіла годівничка?
☆ Що трапилося між Петриком і Сашком?
☆ Що допомогло уникнути бійки?
☆ Чому розлючений Сашко став раптом добрим?
☆ Запропонуй гру - по черзі називаєте слова ввічливості.
Перемагає той, чиє слово ввічливості буде останнім.

ЗОШИТ Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ, с.40-41

1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.
2. Яким є кожний фрукт?
З'єднай стрілочками питання і потрібне слово.
3. Запиши за зразком, два фрукти  які на малюнках.
4. Прочитай загадку.
ПІДКРЕСЛИ слова, які відповідають на питання ЯКА?
5. Запиши слова, якими можна описати песика ( 2-3 слова )
6. Постав питання до до поданих слів. Здогадайся, про які предмети йде мова.
ЗАПИШИ назви цих предметів.




13 ТРАВНЯ, СЕРЕДА

ЧИТАННЯ І ПИСЬМО

Тема: Читаю і розповідаю.
Вірш Г. Бойка ЧОМУ ЦУЦИК У МУЦІ... Костянтин Ушинський Умій почекати.
Добираю слова, які відповідають на питання ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБЛЯТЬ?

Буквар, с.114-115
Зошит Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ
с.42-43

1. Починаємо з розминки!

Читання складів "БЛИСКАВКА"



“Вчимося говорити правильно”.


Ра-ра-ра – багато у бобра добра.
Ру-ру-ру – шкода бобру
Ро-ро-ро – своє добро
Рі-рі-рі – віддавати дітворі.
Ри-ри-ри – Ось такі бобри!
Са-са-са – у лісі лисенька - краса.
Су-су-су – має довгу косу,
Сі-сі-сі – очі карії розкосі,
Со-со-со – хвостик, ніби колесо.
Си-си-си – стрункі ніжки у ліси.

1. Спочатку послухай вірш "Чому цуцик у муці" і казочку " Умій почекати".

Прочитай вірш самостійно.

2. Прочитай казку УМІЙ ПОЧЕКАТИ
Придумай свій заголовок.
3. Дай відповіді на запитання і завдання для уважного читача.
4. Я впевнена, що казка прочитана уважно і тому без труда зможеш дати відповіді на мої питання:
* Як називається казка?
* Хто її автор?
* Як кричав Півник, коли наївся ягід?
* Чому не можна їсти нестиглі ягоди?
* Що ще, накоїв півник?
* Як курочка лікувала братика?
* Чому небезпечно пити холодну воду?
* Що казала сестричка Півникові, коли той вирішив покататися на ковзанах?
* Що сталося?
* А чи завжди ви слухняні?
* Чи сподобалась тобі як закінчилась казка?
* Кого ви жалієте?
* А як можна змінити ситуацію, щоб казка закінчилася не так сумно?

ЗОШИТ Я дружу зі словом.

1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.
Пиши охайно, не поспішай.
2. Добери слова, які відповідають на питання ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБЛЯТЬ?
( Спускається, гойдаються, грають, стрибає. )
Запиши дібрані ща малюнком  2-3 слова.
4. Запиши два речення: ОДНЕ про хлопчиків, ОДНЕ про дівчаток.
НЕ щабудь підкреслити слрва, які відповідають на питання ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБЛЯТЬ?
5. Утвори і запиши 2-3 слова за зразком:
Біг-бігти
Радісний-радіти
Сміх - сміятися
Похід-ходити
6. ПІДКРЕСЛИ в загадці слова, які відповідають на питання ЩО РОБИТЬ?
7. Розгадай ребуси.
( м'яч-м'яти; крило-кричить.)



ЗАВДАННЯ НА ЧЕТВЕР, 14 ТРАВНЯ

ЧИТАННЯ І ПИСЬМО

Тема: Читаю і розповідаю.
Вірш Бориса Списаренка Прилетіло сонечко.
Оповідання Коник і Сонечко за Василем Моругою.
Ставлю до слів питання СКІЛЬКИ?

Буквар, с.116-117
Зошит Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ,с. 44-45




Потренуйся читати швидко та правильно:


1. Робота за підручником.

Коник і Сонечко. Прилетіло сонечко. Читаю і розповідаю.



* Прочитай вірш ПРИЛЕТІЛО СОНЕЧКО.

* ВИВЧИ вірш НАПАМ'ЯТЬ.

2. Прочитай текст КОНИК І СОНЕЧКО.

Придумай свій заголовок.
3. Дай відповіді на запитання для уважного читача.
4. Перевір себе і дай відповіді на питання :
- Хто автор тексту?
- Що здивувало Мурашку, коли вона познайомилась з Коником?
- Як заіржав Коник?
- Де сиділо звірятко, яке зустріла Мурашка?
-Що відмінного в Коника, якого зустріла Мурашка і справжнього коня?
- Що спільного в Сонечка і Сонця?

Робота в зошиті Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ, с.44-45

1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.
2. Знайди слова, які відповідають на питання СКІЛЬКИ?
( Шість, одинадцять,двадцять, чотирнадцять)
3. Запиши 3 слова позначених тобою.
4. Склади і запиши речення з найбільшим числом двадцять.
ВСІ ЧИСЛА ЗАПИСУЙ СЛОВАМИ.
5.  Прочитай числові вирази.
ДОВІДКА.
Вирази необхідно читати за певними правилами.
ДО 5 ДОДАТИ 4 ДОРІВНЮЄ 9
ВІД 8 ВІДНЯТИ 2 ДОРІВНЮЄ 6
6. Прочитай і відгадай загадку.
ПІДКРЕСЛИ слова , які відповідають на питання СКІЛЬКИ?
7. Завдання виконуємо за бажанням.
8. Розгадай ребуси.
Відгадка:
П'ятниця, тримаю.



Дистанційне навчання

04 травня, 05 травня, 06 травня, 07 травня.


ЧИТАННЯ І ПИСЬМО.

Читаю і розповідаю.
Вірш Тетяни Лисенко ЗАСОБАКАЛИ ГАВКИ
Вірш за Тетяною Лисенко НАВПАКІЙКО
Шукаю близькі за значенням слова.

Буквар, с.104-105
Зошит "Я дружу зі словом ",с.32-33

Читання.

Потренуйся читати швидко і правильно:


1. Прочитай вірш двічі:



Спочатку в жартівливій формі, а потім так як треба.
2. Прочитай жартівливий віршик НАВПАКІЙКО.
ОБОВ'ЗКОВО дай відповіді на питання і завдання для уважного читача

Зошит "Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ", с.32-33

1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.
2. До малюнків добери слова.
Що роблять хлопчики?
СМІЮТЬСЯ
РЕГОЧУТЬ
ХИХИКАЮТЬ

Що роблять дівчатка?
РОЗМОВЛЯЮТЬ
БАЛАКАЮТЬ
ГОВОРЯТЬ
3. Продовж речення двома словами з малюнків.
4.Добери до поданих слів близькі за значенням.
Запиши дві пари.
ДОВІДКА:

*Веселка-райдуга ( веселиця)
*Пес-собака ( барбос,гавкун)
*Гарний-вродливий ( миловидний, приємний, хороший, лепський)
*Радісний-веселий ( життєрадісний, осяйний, втішний, сонцелюбний)

Записати дві пари слів.

5. Склади й запиши 1 речення на вибір : про ВЕСЕЛКУ або про ПЕСИКА.
6. З'єднати лініями близькі за значенням слова.

ДОВІДКА:

Злива-дощ
Хуртовина-завірюха
Лід-крига
7. Візьми участь у грі " Піймай слово"
Слова, які ти " упіймав" - обведи ооівцем.
ДОВІДКА:
Хата,будівля,хмарочос,дім.

ВІВТОРОК, 05 ТРАВНЯ

ЧИТАННЯ І ПИСЬМО
Читаю і розповідаю
Вірш М.Сингаївського СКАЗАЛА МИША СВОЇМ МИШЕНЯТАМ
Ено Рауд МИШКА, КІТ І ГАРБУЗ.
Розрізняю слова, які відповідають на питання ЩО? ХТО?
Буквар, с.106-107
Зошит Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ, с.34-35

1.До вашої веселий вірш про неслухняних Мишенят і Кота.
Прочитай вірш.
2. Прочитай казку естонського письменника.
Потренуйся з дорослими прочитати казку в особах.
Дай відповіді на запитання для уважного читача.
ДОВІДКА:
Кмітливий-здатний добре й швидко міркувати;
Нерозважливий-нерозсудливий,необдуманий, необміркований ( погано, недостатньо обдуманий)
Шаснула- мелькнула, швидко пробігла.
ЗОШИТ с.34-35.
Слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?
1. Потренуйся писати букви і їх  з'єднання.
2. Розділи малюнки на дві групи.
До живих предметів ( це назви людей і тварин) ми ставимо ХТО?, до неживих предметів - ставимо питання ЩО? Предмети - це все,що нас оточує.
ЩО?
Гриб
Суниця
Шишка
Пень.
ХТО?
Білка
Їжак
Сова
Заєць.
3. Запиши по дві назви малюнків.
4.Склади і запиши одне речення на вибір : зі словом або з першого рядка, або з другого.
5. Усно. Постав питання до поданих слів.
Заміни букви так, щоб слова відповвдали на питання ХТО?
ДОВІДКА:
 ЩО?Ліс  миска коса ворота гілка
ХТО? Лис мишка коза ворона білка
6. Запиши три утворених пари за зразком.Не забудь підкреслити букви, які замінив.
7.Розгадай ребуси
ДОВІДКА:
Риба, курка.
8 Пограйся.
Слова, які "спіймав ", обведи.


СЕРЕДА, 06 ТРАВНЯ.

ЧИТАННЯ І ПИСЬМО
Читаю і розповідаю.
Вірш С. Шаповалова ЇДУ, ЇДУ НА КОНІ... Василь Шкляр МАЛЕНЬКА МУРАХА.
Поговоримо про рослини.
Прочитай твори:
Вірш та оповідання про мурах.
Не забудь дати відповідь на запитання для уважного читача.
Письмо,с.36 - 37
1 . З'єднай кожну рослину з її назвою?
2. Для виконання цього завдання тобі треба поновити знання про ДЕРЕВА, КУЩІ, ТРАВ'ЯНИСТІ РОСЛИНИ.
Запиши в кожну колонку по 1 назві рослин.
3.Розповідь про вербу.
Верба-одне з найулюбленіших дерев українців.Її можна побачити біля ставків, на берегах річок, коло криниць.
З верби плетуть кошики, тини, меблі, сувеніри.
Верба - один із символів України, а ще життя і материнства.
Я б так розповіла про вербу жителям Єгипту.
А ти яку розповідь склали ви?
Якщо є можливість, поділись на відео своєю розповіддю.
Або склади розповідь про улюблену рослину.
Є третій варіант розповіді.Розказати, яку користь приносять рослини.
Розповідь невеличка.3-5 речень.
Ребуси.
Заміни 1 букву і зі слова синичка, вийде слово суничка.
Слово ЗУБ легко перетворити на слово ДУБ.

7 ТРАВНЯ, ЧЕТВЕР.
ЧИТАННЯ і ПИСЬМО
Читаю і розповідаю. Знаю, які слова потрібно писати з великої букви.
Буквар,с.110-111
Зошит Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ ,с.38-39

Читання, с.110-111
Починаємо з розминки!
Прочитайте виразно вірш Євгена Юхниці ПОСВАРИЛИСЯ З БРАТИКОМ...
про дружбу, про вміння вигравати і програвати. Це теж мистецтво-вміння пргравати. І сваритися не потрібно. Програвати треба гідно.
Прочитай вірш 2-3 рази , щоб ти зміг прочитати цого виразно.
2. Прочитай текст  Миколи Стеценка НОВИЙ ВЕЛОСИПЕД.
Придумай свій заголовок.
3. Не забудь дати відповідь на питання і завдання для уважного читача.
Робота в зошиті Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ
с.38-39
1. Потренуйся писати букви і з'єднання.
2. Для того, щоб виконати наступне завдання, треба пригадати, що імена, прізвища людей і клички тварин потрібно писати з великої букви.

ДОВІДКА:
Дружок
Сергійко
Мурчик
Наталя
Тетянка
Дмитрик.
3. Запиши ДВА імені дітей і ДВІ  клички тварин, зображених на малюнках.
4. Склади речення про одного з дітей і запиши.
5. А яку тваринку маєте вдома ви?
Яка у неї кличка?
Як ви за нею доглядаєте?
6. Розгадай мовну задачу від РОДЗИНКИ.
ДОВІДКА:
Імена і по батькові дітей.
МАРІЯ ІВАНІВНА
МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ
Перевір, імена і прізвища людей пишуться з великої букви.
7. І знову гра ПІЙМАЙ СЛОВО.
ОБВЕДИ слова, які треба писати з великої букви.


Дистанційне навчання 
27 квітня, 28 квітня, 29 квітня, 30 кітня


29 квітня, середа

Тема:  Читаю і розповідаю. вправи для розвитку навички читання.
Федір Петров "Від зими до зими", Катерина Перелісна
" Скільки місяців у році? "
Розріняю значення слів.
Буквар, с.100-101
Зошит " Я дружу зі словом", с.30-31

Починаємо з розминки!

Потренуйся!

Тренажер з читання (букви, слова ПГП, слова ПГПГ, речення)



Для того щоб читання приносило радість, потренуемося читати з різною інтонацією.

Уважно дивись на смайлики.

Смайлики повідомляють з якою інтонацією та настроєм треба читати.  Багатьом дітям 

дуже подобається даний вид роботи

Натисни на позивання.


 Читання пірамідок слів.
        зи    ма                                  вес   на                                лі   то
    тра         вень                       жов         тень                   лю            тий
листо                пад               бере             зень              кві                    тень


2. Читацька розминка (Українська мова. Буквар (Пономарьова) 1 клас,         с.100)


- Скільки є братів - місяців?
- Прочитаємо назви місяців.




Ще раз повтори назви місяців:




Прочитай вірш.


Словникова робота:

копиця — (сіна) стіжок ;

гаптувати — вишивати.

Розглянь малюнки. Які пори року на них зображено.

Яку пору року найбільше любите ви?

— Яка зараз пора року? Який місяць?


Руханка

















Робота в зошиті " Я дружу зі словом!"с.28-29
Розрізняй значення слів.



1. Потренуйся в зошиті писати букви та їх з'єднання.

2. Прочитай слова, які однаково називають різні предмети.

3. Які плоди ростуть на деревах з такою самою назвою?
Запиши дві назви.





4. Склади і запиши речення про записані плоди.

5. Завдання від Гаджика.

Чи знайдеш ти на малюнках предмети, які мають однакові назви.



Запиши, що роблять лисички і сонечко на кожному малюнку.

ДОВІДКА: гріються, виросли,сидить, світить.

6. Відгадай мовні загадки від Родзинки.
Молодці.
 Дякую за увагу!








— Про який секрет розповів у вірші Анатолій Костецький?
·  
— Чому торт смачніший, коли поділишся ним із друзями?


— Чи доводилося вам відчувати радість від того, що когось 

пригостили чи зробили комусь щось приємне? Коли це було?


Спробуй скласти слова, виконавши необхідні дії:

Завдання: скласти і записати слово.

Другий-гий + жба = ... (дружба)

Віра-а + ність = ... (вірність)

Понеділок-неділок + вата - та + га = ... (повага)

Туризм-изм + бочка-чка + та = ... (турбота)

Прочитай текст. Придумай свій заголовок.

— Чи правду сказала бабуся?
— Чому вона вирішила дати Валерчикові саме таку відповідь?

 Фізкультхвилинка






 — Доберіть свій варіант заголовка до тексту.






27 квітня, понеділок

Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для  розвитку навички читання.
Грицько Бойко " Задивилось сонечко...". За Т. Білецькою   "Корисна розмова ".
Слова, протилежні за значенням. складання і записування речень з ними.

Буквар, с. 96-97

Зошит з друкованою основою " Я дружу зі словом" с.24-25


1.Вправи для розвитку навички читання. 




Прочитай вірш разом із Читалочкою.

Цей вірш написав чудовий дитячий письменник Грицько Бойко.


2.Ви прочитали  текст " Корисна розмова", який написала Текля Білецька:





3. Дай відповіді на питання для уважного читача.

Фізкультхвилинка

Зошит, с. 24-25

1. Потренуйся писати букви та їх з'єднання

2.Завдання від Гаджика

2. Гаджик знає, як із рака зробити мак, з калини- малину, з ворони- корону, з кози - козака.
Спробуй і ти  зробити такі перетворення слів.
3.Запиши три пари перетворених слів з п'яти. 
Наприклад:
 Лис-ліс
Ворона-корона
Рак- мак
коза-козак
Калина-малина
4. Прочитай текст. Підкресли слова з помилками. Я теж шукала помилки. Знайшла помилку в словах:
Дим, а треба дім;
лапа, а правильно липа.

Запиши текст без помилок.

5. Прочитай вірш і допиши слова з довідки.

Довідка: мурчить, миша, малина.

6. Розгадай ребуси від 

Здогадалися? Правильно. Від Родзинки.

 Відгадка : е + кран = екран

корова, міняємо  В на Н і вийшло корона.

Молодці, гарно працювали!





28 квітня, вівторок

Тема: Читаю і розповідаю.Вправи для розвитку навички читання.
В.Слєпцов " Днів у тижні рівно сім...". Загадка " Хто вони?".
С.  Жупанін " Хто молодець?". Доповнення вірша.
слова близькі за значенням. добирання слів, близьких за значенням. складання і записування речень.

Буквар, с 98-99
Зошит " Я дружу зі словом" с.26-27


1.почиаємо з розминки





І ще потренуємося:





Ці вправи допоможуть тобі швидко і правильно читати

2.

Читаємо разом зі Щебетунчиком вірш і загадку :


- Скільки днів у тижні ? Назви дні тижня, користуючись текстом вірша.
Перевір себе. Мультфільм тобі допоможе краще запам'ятати дні тижня.




3. Прочитай вірш Степана Жупаніна " Хто молодець?".

Коротка  довідка про письменника. 







4. Дай відповіді на запитання і завдання для уважного читача.

А зараз -

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА




Робота в зошиті " Дружу зі словом", с.26-27.
Утворюю слова.

1. Потренуйся писати букви та їх з'єднання.
2.
Гаджик любить утворювати слова.Спробуй і ти це зробити.
З'єднай стрілочками частини слів.
Запиши три утворених слова.
3.Запиши одне речення про САД або САДІВНИКА
4.Запиши два слова, якіпочинаються з ПО.
5.

Загадка від Родзинки.
Запиши два слова-відгадки.

Наше заняття закінчено.


29 квітня, середа
Тема: Читаю і рзповідаю.
Вправи для розвитку навички читання.
Ф. Петров "Від зими до зими", К. Перелісна " Скільки місяців у році".
Розрізняю значення слів.

Буквар, с.100-101
Зошит " Я дружу зі словом", с.28-29

Починаємо з розминки






Прочитай і відгадай загадку Щебетунчика.

"Місяці і пори року"





Прочитай вірш Ф. Петрова " Від ими до зими".

Розглянь малюнки.
Назви місяці кожної пори року.
 Послухай  уважно розповідь тітоньки Сови про квітень.



Який місяць тобі найбільше подобається? Поясни чому.
Робота в зошиті " Я дружу зі словом", с.28-29
1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.
2. 
22 квітня

Тема: Читаю і розповідаю.
Вправи для розвитку навички читання.
Н. Кир'ян "Хто жартує?". Д. Чередниченко" Мурчик і Жмурчик".
Правильно переношу слова з рядка в рядок.
 Буквар, с.92-93

Починаємо з розминки!


Прочитай склади !




Прочитай разом зі Щебетунчиком
 Потренуйся!




Робота над виразним читанням  вірша Надії Кир'ян " Хто жартує ?", тексту «Мурчик і 

Жмурчик» Дмитра Чередниченка

Робота за сторінкою букваря (с.92-93)




1)Почни з розминки «Хто жартує?»

-Яка саме буква жартувала?

-Чи змінилося від появи букви значення слів?

2)Прочитайте слова ЗЛІВА НАПРАВО РИС  ТІК  КОТОК   ПОТОП,  а потім НАВПАКИ

-Які зі складених вами слів не змінюють свого значення?

3)Прочитай текст «Мурчик і Жмурчик». Автор Дмитро Семенович Чередниченко



-Чи здивували тебе слова написані котиками? Було цікаво?

-У яку гру зі словами ти вмієш грати?

-Спробуй придумати свій заголовок до тексту.

-Дай відповіді на запитанняі завдання для уважного читача.



 Робота в зошиті "Дружу зі словом",с.20-21

"Правильно переношу слова з рядка в рядок"




ПОТРЕНУЙСЯ!



Спробуй поділити слова для переносу.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА




Попрацюємо в зошиті " Дружу зі словом "., с. 20.

1. Потренуйся писати букви і їх з'єднання.

2.Завдання від Гаджика.


Перевір, чи правильно Гаджик поділив слова для переносу.

Для цього скористайся правилом.




Я теж перевіряла і знайшла помилки:

О- рли так переносити НЕ можна.  Правильно  Ор-ли

ШП-АКИ так переносити теж Не можна. Правильно ШПА-КИ 

Дя-те-л  так переносити НЕ можна. Павильно ДЯ-ТЕЛ

 Спиши дві  назви пташок.Поділи їх для переносу.

3.Перед тобою Гаджик і Родзинка



Поділи для переносу їх імена.Не забудь, що імена пишуться  з великої букви.

скористайся правилом на с.21.

Запиши їх імена , поділяючи для переносу.

4. Поміркуй! 

Чи можна переносити слова, які складаються з одного складу?

Спробуй поділити для переносу сова:

ЛІС, РАК, РИС, М'ЯЧ, ПАЗЛ.

Зроби висновок. Так. 

Слова,які складаються з одного складу  переносити з рядка в рядок НЕ можна.


5. Відгадай загадку! ( Холодильник)

Підкресли  слова, які переносити НЕ можна.

( літ, він, кіт; у, і, за. )

6. Усно склади речення зі словом-відгадкою.

 7. ГРА " ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ СЛІВ"

 Діти, ви любите фокуси? Сьогодні ми побачимо чарівні перетворення слів.

Ліс- лис, ворона-корона,(далі самостійнорак-…ак, калина-…алина, рука-р…ка, 

коса-ко…а, коза-…оза, дім-д…м, сам-с…м, сом- со…, сон- с…н, молотити-…

олотити.

- Коза+ к = козак, рука +в=рука… .



ПЕРЕВІР СЕБЕ!

- Як переносять слова з рядка в рядок?

- Можна залишати в рядку одну букву ? А переносити  її?

- Чи істинне ( правильне ) твердження: 

Звуки ДЖ, ДЗ,  ДЗ' при переносі слів НЕ розриваються.


Дякую за гарну роботу!

Здоров'я вам!









21 квітня
Тема: Читаю і розповідаю.
Вправи для розвитку навички читання.
М. Бабенко " Найкращий день."
Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв.
Відгадування загадок, розгадування кросвордів.

Буквар, с.90-91.
Зошит " Дружу зі словом", с. 18-19.

Починаємо з розминки!




1.Читалочка підготувала віршик про День народження.
Прочитай!
2. А зараз до вашої уваги цікава розповідь.
Написала це чудове оповідання Марія Тимофіїївна Бабенко.
Це її фото


М.Т.Бабенко- українська поетеса, вчителька. Пише твори переважно для дітей.
Гра.Відгадай-но


— Як називається це свято?
— Правильно, це -  день народження.

 Ми невипадково почали розмовляти про наше улюблене свято.

Робота над текстом «Найкращий день» Марії Бабенко
прочитай текст.





— Про чий день народження йдеться?
— Хто прийшов привітати Сергійка?
-  Кого подарувала Мар'янка?
Дай відповіді на запитання для уважного читача.

Розглянь малюнок.Дай відповіді на запитання.




ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА



Зошит "Дружу зі словом", с.18-19

ЗАПИСУЮ СЛОВА З ЬО

1.Потренуйся писати букви та їх з'єднання.

2.Назви предмети за зразком.
запиши одну утворену назву малюнків.
3. Перед виконанням наступного завдання подивись корисне відео про

м'який знак та буквосполучення -ЬО- -ЙО-.



4.Утвори слова з ЬО від поданих слів і запиши два слова.

5. Відгадай загадку.
Усно склади речення зі словом - відгадкою.

6.Запиши  одне речення.Вибери з довідки і встав пропущене слово.

7.Розгадай кросворд Родзинки.

Перевір себе!
- Спробуй переказати  текст М. Бабенко " Найращий день".
-прочитай хто що подарував Сергійкові.
-Назви п'ять слів з -ЬО-.



Бажаю успіхів! Будьте здорові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Дорогі мої діти! Шановні батьки!  Вітаю вас зі СВЯТОМ ! ВЕРЕСНЯ День завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається н...