Дистанційне навчання

Дистанційне навчання





12 травня
Всеукраїнська школа онлайн 1 клас


1 клас. Українська мова. Алфавіт. Букви Ю ю. Позначення буквами я, ю, є (Тиж.2:ЧТ)




1 клас. Математика. Додавання та віднімання іменованих чисел (Тиж.2:ЧТ)




1 клас. Наука. Досліджуємо слух та рівновагу. Майструємо телефон зі стаканчиків (Тиж.2:ЧТ)



1 клас. Українська мова. Алфавіт. Буква Ї (Тиж.3:ВТ)





1 клас. Математика. Місткість. Розв’язування задач різних типів (Тиж.3:ВТ)






1 клас. Мистецтво. Як світло і темрява створюють форму? (Тиж.3:ВТ)



Руханка

Фізкультура/Руханка ранкова




1 клас. Математика. Кілограм. Розв’язування задач різних типів з одиницями маси 

(Тиж.2:ВТ)




Фізкультура/Руханка денна


1 клас. Українська мова. Алфавіт. Приголосні звуки. Дзвінкі та глухі приголосні (Тиж.2:ВТ)



1 клас. Мистецтво. Від лінії до фігури (Тиж.2:ВТ)

4 травня
З листопада 2018 року на YouTube-каналі проекту виходить[7] мультсеріал за мотивами «Книги-мандрівки». Вже опубліковано перший та другий сезон (загалом 30 серій). Наразі триває третій сезон мультсеріалу. Вихід серій четвертого і п'ятого сезонів заплановано на 2020 рік.


ОСТАПЧУК про чудернацький всесвіт МАРІЇ ПРИМАЧЕНКО. 6 серія «Книга-мандрівка. Україна».



30 квітня

Всеукраїнська олайн -  школа продовжує свою роботу.


Фізкультура/Руханка ранкова (Тиж.1: ЧТ)







1 клас. Математика. Метр як одиниця довжини. Порівняння чисел у межах 100 (Тиж.1:ЧТ)






Фізкультура/Руханка денна (Тиж.1: ЧТ)





1 клас. Наука. Тема: зір. Дослід: розбираємо будову ока + око орігамі (Тиж.1:ЧТ)





Фізкультура/Руханка ранкова (Тиж.1: ЧТ)





Реп про МОВУ (BRAT & TIK TU FEAT. КНИГА-МАНДРІВКА). 1 серія «Книга-мандрівка. Україна»..



Фізкультура/Руханка - початок дня






ПЕДАН ПРО ТАЄМНЕ ЖИТТЯ ДИКИХ ТВАРИН. АСКАНІЯ-НОВА. 12 серія «Книга-мандрівка. Україна».





28 квітня

Приємне повідомлення! Сьоодні розпочала роботу Всеукраїнська школа онлайн для учнів 1-4 класів.




О 9:00 РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ УРОКИ ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ В МЕЖАХ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ОНЛАЙН: РОЗКЛАД УРОКІВ З ТЕМАМИ, КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ НА YOUTUBE МОН ТА ДОСТУПНІСТЬ





Сьогодні, 28 квітня, о 9:00 ранку в межах Всеукраїнської школи онлайн розпочинається трансляція уроків для початкової школи - відтепер проєкт покриває всі класи.
На YouTube МОН  можна переглянути уроки абсолютно для кожного класу. Для зручності користувачів там працюють окремі списки відтворення. Тепер, зокрема, і для початкових класів:

Також оприлюднено чіткий розклад, за яким займатимуться діти початкової школи впродовж наступних 5 тижнів.
Нагадуємо, що для учнів, які мають проблеми з підключенням до Інтернету, всі уроки також транслюватимуться українськими телеканалами. Так, за класами закріплено такі телеканали:
  • 1 клас –  Піксель
  • 2 клас – UA:Перший
  • 3 клас – UA:Культура
  • 4 клас – ПлюсПлюс
  • 5 клас – ПлюсПлюс та 112 Україна

  • 6 клас – ZOOM та News One

  • 7 клас – 5 канал та ZIK

  • 8 клас – Індиго та УНІАН

  • 9 клас – Рада та UA:Культура

  • 10 клас – UA:Перший

  • 11 клас – М1
Уроки для початкової школи транслюються з 9 години ранку у вівторок та четвер, а для 5-11 класів з 10:00, з понеділка до п’ятниці.
Також на YouTube МОН, окрім субтитрів, почав з’являтися переклад жестовою мовою для уроків. Поступово такий супровід матимуть усі уроки каналу. 
Нагадуємо, що програма уроків початкової школи розрахована на 5 тижнів і складається з чотирьох предметів: української мови, математики, науки та мистецтва. 
Кожен урок триватиме 15 хвилин, що є оптимальним для занять дітей цієї вікової категорії у форматі теле- та онлайн-лекцій. 
Основна мета проєкту – допомогти дітям початкової школи, які не мають сучасних девайсів, засобів зв’язку (підключення до інтернету), підтримки дорослих,  вчитися дистанційно.

Онлайн-уроки в записі - У будь-який зручний момент


До вашої уваги 3 чудових  уроки з української мови, з математики та урок з мистецтва.
Навчайтеся з задоволенням!


Фізкультура/руханка. Леся Нікітюк. Всеукраїнська школа онлайн




1 клас, 28 квітня. Українська мова. Звуки і букви. Алфавіт.


1 клас, 28 квітня. Математика. Міри довжини.




1 клас. Мистецтво. Від точки до кола. Всеукраїнська школа онлайн


Для виконання роботи необхідно мати звичайний папір, олівець, маркер, ємкість з водою, фарби.

















  Zoom.us - зручна програма для відеоконференцій. Одночасно в ній можуть брати участь до 100 людей.
zoom.us активно використовують для нарад, навчання, відеозв'язку  з рідними друзями,учнями, близькими.
інформацію про сервіс zoom.us, його можливості,офіційний сайт, про сторінку завнтаження - ви дізнаєтесь за цим посиланням

На жаль вся інформація, сама версія zoom.us тільки російською мовою.Української версії немає.











22 квітня
Дитина-шульга: особливості розвитку


















Дитина-шульга: особливості розвитку


Ви знали, що 11 % усіх людей у світі – шульги? Якщо ваша дитина шульга, їй доведеться зіштовхнутися з деякими труднощами, але підтримка батьків допоможе їй краще адаптуватися до сучасного світу й отримати максимум переваг із власної індивідуальності. Пропонуємо кілька корисних порад батькам, які виховують дитину-шульгу.
Порада № 1. Як визначити ліворукість дитини
Вчені довгий час сперечалися про те, чи має значення спадковість у виникненні ліворукості. Нарешті, у 2007 році вдалося виділити ген, відповідальний за дану особливість. Було доведено, що вона передається по батьківській лінії, тобто по лінії тата.
Батьки можуть дізнатися, яка рука домінує в дитини, спостерігаючи за тим, якою рукою вона тягнеться до іграшок або по їжу, як вона розмішує цукор у чаї. Правші зазвичай розмішують цукор за годинниковою стрілкою, а шульги – проти.
Провідна рука в дитини визначається у віці 7-9 місяців, але остаточно це стає зрозуміло тоді, коли дитина йде в дитячий садок. Малювання та прийом їжі в дошкільному віці ще не вимагають навичок дрібної моторики. У дітей в цьому віці швидкими темпами розвивається мозок, тому вони вчаться виконувати дані дії обома руками.
Діти можуть приховувати свою ліворукість, наслідуючи праворуких батьків. У таких випадках батьки можуть помилково вважати, що їх дитина – амбідекстр, тобто однаково добре володіє обома руками. Батьки також схильні вважати амбідекстрію ознакою високого інтелекту.
Порада № 2. Пам'ятайте, що шульги відрізняються від правшів
Мислення «лівшів» відрізняється від мислення правшів. Ліва півкуля мозку, пов'язана з правою рукою, відповідає за мовлення, письмо, логічне мислення, здатності до точних наук. Права півкуля, пов'язана з лівою рукою, відповідальна за здібності до музикитворче мислення, сприйняття й емоції. Іншими словами, правопівкульне мислення абстрактне, а лівопівкульне – конкретне й логічне.
Мозок правшів організований у суворому порядку: ліва півкуля мозку відповідає за молення й логіку, права – за емоції та сприйняття. Мозок шульги має більш гнучку організацію. За музичні здібності може відповідати ліва півкуля, а за математичні – права. У результаті мозолисте тіло (ділянка мозку, завдяки якій взаємодіють півкулі) у шульги має більший (до 11 %) розмір, ніж у правші.
Деякі люди думають, що структура мозку шульги – результат пристосування до «праворукого» світу, у якому все зроблено для зручності правшів. Тому ліва півкуля мозку в шульги задіяна більше, ніж права у правші. Але дослідження спростували гіпотезу про те, що можна розвинути провідну півкулю мозку, тренуючи неголовну руку, оскільки система нейронів об'єднує обидві півкулі.
Порада № 3. Навчіть дитину виступати публічно
Їй це знадобиться, коли вона стане президентом. Статистика свідчить про те, що велика кількість президентів різних країн світу є шульгами. Думаєте, це випадковість? Статистичні дослідження показують, що це, найімовірніше, закономірність, яка поки не отримала наукового пояснення.
Порада № 4. Купуйте шкільне приладдя для шульгів
Багато великих художників, серед яких Леонардо да Вінчі, Мікеланджело й Рембрандт, були шульгами. Пабло Пікассо не був шульгю, хоча це хибне твердження досить поширене.
Живопис – не єдина сфера, у якій шульги досягають видатних результатів. Дослідження показали, що вони досягають успіху в архітектурі, музиці та математиці.
Це не означає, що шульгам легко даються всі творчі професії. Вони часом відчувають фрустрацію, використовуючи предмети й інструменти, розроблені для правшів. Щоб цього не сталося, купіть дитині ножиці для шульгів та інше приладдя.





19 квітня,неділя

Как правильно мыть руки, чтобы защитить свое здоровье от вирусов




Весела пісенька Котика- рятівника з планети Миття рук.





18 КВІТНЯ,СУБОТА


Дізнайся про свою силу”: МОЗ України та телеканал ПЛЮСПЛЮС запустили ролики для дітей.



Презентація "ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ




Корисні підказки
Сам удома
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U


17 квітня, п'ятниця

























Якщо дитина залишається вдома сама, вона повинна чітко усвідомити: є речі, яких робити не можна за жодних обставин.
  • Нікому не можна відчиняти дверей, навіть якщо це прийшла сусідка чи подруга мами.  Вхідні двері повинні відчиняти лише дорослі. Поясніть дитині, що у всіх близьких є ключі від квартири.
  • Не можна по телефону незнайомим людям розповідати, що вона (дитина) зараз сама вдома, а мама прийде тільки через годину. І взагалі не дозволяйте дитині вступати в тривалі бесіди зі сторонніми. Скажіть дитині, щоб незнайомим людям вона відповідала приблизно так: “Мама зараз дуже зайнята і не може поговорити з вами. Зателефонуйте через годину”. У цьому випадку ви, по-перше, не змушуєте дитину брехати, адже мама справді зайнята. А по-друге, стороннім невтямки, що дитина вдома сама.
  • Не можна нічого кидати з балкона та з вікна. До вікон взагалі краще не підходити і не визирати на вулицю. На вікна краще поставити спеціальні блокуючі засувки, що їх дитина не зможе самостійно відкрити.
  • Не можна гратися з сірниками, запальничками, електропобутовими приладами та газовою плитою.
  • Біля телефону повинен бути список потрібних номерів (ваш мобільний, татів, тітки, бабусі, і т.д.), щоб у разі екстреної необхідності дитина знала, куди їй телефонувати.  І обов’язково поясніть дитині, в яких випадках треба терміново дзвонити та кликати на допомогу.
Навчайте за потреби користуватися телефоном для виклику служб:
  • 101 — пожежно-рятувальна;
  • 102 — поліція;
  • 103 — швидка допомога;
  • 104 — газова служба.
Розплануйте разом із дитиною її день. Зазначте час, коли вона має пообідати, коли зробити домашні завдання, коли гратиме в комп’ютерні ігри, і що саме має обов’язково виконати по дому. Так ви зможете навчити дитину планувати свій час і дотримуватись порядку.


16 КВІТНЯ,ЧЕТВЕР



































Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Відчувати шалене напруження через невідому інфекцію цілком нормально, однак карантин не час для паніки. проводячи час вдома, налаштуйте себе та своїх рідних на позитив! Завдяки нашим порадам ви зможете організувати власне дозвілля з користю для себе та своїх близьких
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
В попередніх публікаціях ми підготували для вас поради які стосувались освіти та вечірнього дозвілля. Однак, домашні справи можуть перетворитись у цілу низку цікавих пригод, варто лише пофантазувати!
План С: пограти з власною дитиною
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Ранкова зарядка:
Під час карантину дуже не хочеться вставати з ліжка, особливо дітям. Для того, щоб ранок розпочинався з користю, рекомендуємо зайнятись разом зарядкою. І корисно і приємно. Разом з Анітою Луценко за п’ять хвилин ви разом з дітьми можете зробити легкі вправи, які можна зробити навіть в маленькій квартирі.
Традиційний Сімейний сніданок:
Ще одна гарна традиція, на яку зазвичай не вистачає часу. Спільний прийом їжі зранку є чудовою нагодою спланувати свій день (бо домашнє обмеження в пересуванні). Саме ранком ви можете обрати чим би хотіли розважитись в цей день.
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним

Прибирання може бути цікавим:
Щоб прибирання було цікавішим та не набридало, проведіть турнір з чистоти. Кожного дня можна придумувати нові змагання. Наприклад: розділити квартиру на зони, хто чистіше прибере свою ділянку отримає право вибору фільму для перегляду. Чи можна зробити прибирання у вигляді квесту, де першим етапом буде прибирання підлоги, другим поверхонь, третім миття посуду, за кожен етап нагорода - хто переможе той отримає десерт.

Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Приготування їжі:
Разом готувати завжди веселіше, для того, щоб заохотити ваших дітей допомагати вам на кухні, назначте їх старшими з приготування їжі. Хай саме вони оберають страви для обіди чи вечері. Відчути себе на кухні майстер-шефом дуже приємно, погодьтесь? Не варто сильно перейматись у випадку кулінарної невдачі, адже у вашого шеф кухаря саме ви будете со-шефом.

Незвичайні способи малювання: 
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним

Паспарту (вік від 2 до 6 років).
Виріжте на цупкому папері або картоні шаблон – метелика, квітку, круг, ромб тощо. Попросіть дитину створити каляки-маляки і накладіть свій шаблон зверху на “карлючки” малюка. Так витвір дитини стане неповторним візерунком крил метелика або пелюсток квітки.
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Відбитки пальців. (вік від 2 до 6 років).
Підготуй такі речі: шматочки мочалки; фарби; вода; пензлик; ручки, олівці або фломастери. Спочатку наносимо фарбу на мочалку пензликом. Тепер притиснемо до мочалки пальчик. Усе — на папері можна залишати кольоровий відбиток!
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Малювання харчовою плівкою (вік від 2 до 6 років).
Нанесіть плями кількох кольорів акварельної фарби або гуаші на всю поверхню аркуша. Накладіть зверху плівку та промалюйте, злегка натискаючи на плівку, різноманітні лінії. Дайте фарбі висохнути і зніміть плівку. Доведіть малюнок до завершення фломастерами або олівцями.
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Малювання по сирій поверхні (вік від 2 до 15 років).
Техніка дуже проста: змочіть аркуш паперу водою, дайте підсохнути 30 секунд і починайте малювати акварельними фарбами. Фарби розтікаються в різних напрямках і виходять дуже цікаві розводи (квіти, дерева, химери).
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Дмухавки. Правила. (вік від 2 до 15 років).
Зробити ляпку. Дмухати на ляпку фарби через соломинку в різних напрямках в залежності від задуму. Домалювати необхідне пальчиком, пензлем, жмаканим папером.
Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Малювання бризками (вік від 2 до 15 років).
Найголовніше тут – опанувати техніку «набризку». На суху зубну щітку з досить жорсткою щетиною нанесіть гуаш, трохи менше, ніж ви зазвичай кладете зубної пасти. Консистенція фарби – трохи густіша, ніж паста, тому вода тут зазвичай не потрібна. Тримайте щітку в лівій руці щетиною вниз на відстані 3-4 см від паперу і паличкою скребіть щетину у напрямку до себе. Дуже красивий різнобарвний «набризк» (салют) і жовто-червоний (золота осінь) на білому аркуші; білий «набризк» на темно-синьому тлі (зимовий пейзаж).
Ігри з книгами (вік від 2 до 10 років)Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Фантазер.
Правила. Візьміть якусь дитячу книжку з картинками. Уважно розгляньте картинки разом із малюком і придумайте історію, не пов’язану з тією, про яку написана книга. Кілька разів виконайте це разом, а потім дитина і сама долучиться до вигадування.
Придумайте кінець історії.
Когнітивні здібності можна розвивати за допомогою звичайних оповідань або казок. Прочитайте частину історії та попросіть дитину подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо, деякі моменти будуть навіть вгадані!Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним
Детектив.


15 квітня,середа

Дистанційне навчання та режим дня


Дистанційне навчання та режим дня

Вступаючи до школи дистанційного навчання, багато дітей, а разом з ними, і батьки радіють тому, що не потрібно бути прив'язаним до певного графіку роботи. Немає необхідності в один і той же час вставати з ранку, їхати до школи, витрачати час на дорогу. Ти не прив'язаний до шкільного розкладу. Можна займатися у будь-який вільний час. Здавалося б, як добре не мати режиму. Але режим все ж таки має бути!
Дуже скоро і діти, і батьки починають розуміти, що без розкладу, без певного режиму роботи навіть в дистанційному навчанні не обійтися. Головна і суттєва перевага онлайн-навчання має стати джерелом натхнення і сприяти гармонійному розвитку дитини, ураховуючи всі його індивідуальні здібності і вподобання. Щоб встигнути якісно виконати всі завдання і отримати від навчання задоволення, дитині потрібно створити зручний для себе режим дня.



Як допомогти дитині правильно використати час?
• Не відмовляйтеся від режиму дня і намагайтеся домогтися його виконання. По-перше, це дозволить вам стежити за часом. І не давати йому проходити марно. По-друге, будь-який режим привчає організм до певного робочого циклу. Це збільшує можливості при засвоєнні нового матеріалу, робить процес навчання більш комфортним, здоровим.
• При складанні режиму дня враховуйте особливості свого організму і життєві цикли. Є такі поняття як біологічний годинник і біологічні ритми. Не варто їх ігнорувати.
Біологічні ритми - біоритми (від грецького βίος - bios, «життя» і ῥυθμός - rhythmos, «будь-який повторюється рух, ритм») – періодично повторювані зміни характеру і інтенсивності біологічних процесів та явищ. Наприклад, час перетравлення їжі становить приблизно 3-4 години, при порушенні цієї періодичності можуть виникати проблеми, що ведуть до захворювань шлунково-кишкового тракту, ожиріння тощо.
Вчені вивчили особливості працездатності людини і встановили, що вона коливається у різних людей залежно від їх біологічного типу. Одних людей називають «сови», інших – «жайворонки», третіх – «голуби».
1. «Жайворонки» краще працюють і більш активні вранці.
2. «Сови» – у вечірні години.
3. «Голуби» не прив'язані до часу доби.

Дуже часто людині важко зрозуміти жайворонок вона або сова, а його активність і працездатність залежить лише від звички прокидатися або лягати спати в певний час. У цьому випадку в його організмі спрацьовує біологічний годинник.
Німецький лікар Хуфелянд, двісті років тому ще до відкриття хронобіології стверджував, що основну роль грає не час, коли людина лягає спати, а регулярність, тобто звичка лягати в один і той же час. Вона і забезпечує швидке засинання, якісний відпочинок, легке пробудження і хорошу денну активність.


Біологічний годинник – здатність живих організмів орієнтуватися в часі, в основі якої лежить сувора періодичність фізико-хімічних процесів, що протікають в клітинах. Біологічний годинник можуть бути обумовлені і циклічними коливаннями геофізичних факторів (добова і сезонна періодичність електромагнітного поля Землі, сонячної і космічної радіації і ін.). Біологічний годинник дозволяють приводити фізіології, ритми у відповідність з ритмом навколишнього середовища і дають організмам можливість передбачити добові, сезонні та інші періодичні коливання освітленості, температури, припливів і ін.



Наш біологічний годинник працює так:
Від 1 до 5 години ночі. Людина спить, більшість наших органів працює в режимі економії сил. Працює активно тільки печінка, переробляючи необхідні організму речовини, видаляючи отрути. Це «велике очищення організму» необхідно йому для успішного функціонування. У людини в цей час низький тиск, рідкий пульс і повільне дихання.
Від 6 до 8 години ранку. Тиск стає вище, пульс частішає. Організм вже прокинувся, хоча ми фактично можемо ще спати. Різко зростає імунітет. Людина відпочила.
Від 9 до 12 години ранку. Активність підвищується. Серце розганяється на повну потужність. Це найкраща форма нашого організму. Ми активні, працездатні і сповнені ентузіазму. Нам, здається, під силу будь-яке завдання. Ловіть ці моменти. Вони найбільш продуктивні!
Від 12 до 14 годин. Настає перший спад активності. Зменшується фізична і розумова працездатність. Відчувається втома, потрібен відпочинок. Це час самої низької активності в циклі. Реакції сповільнюються. Обід.
Від 14 до 18 годин. Працездатність підвищується. Загострюються всі органи чуття. Робота йде з високою часткою активності. У цей час дуже ефективні фізичні види праці та тренування у спортсменів. Настає час занять і прогулянок на свіжому повітрі. Організм відчуває бажання більше рухатися. Зате психічна активність поступово знижується.
Від 19 до 20 годин. Підвищується тиск. Виникає дратівливість через зниження стабільності психічного стану. Людина в цей час може бути нервовим, неврівноваженим. Зменшується мозковий кровообіг, може боліти голова.
Від 21 до 22 години. Психічний стан рівний, а ось розумова працездатність підвищена. Цей період часу особливо хороший для учнів при запам'ятовуванні тексту. Так як пам'ять загострюється. Увечері можна відобразити багато, що не вдавалося днем.
Від 22 до 24 годин. Знижується температура. Організм готується до відпочинку. Якщо ми лягли спати о 22 годині, то настає час для сновидінь. Наше тіло, наш мозок відпочивають.



Режим сну, їжі, роботи та відпочинку не повинні підпорядковуватися простому «хочу», а доцільності і біологічним законам. В іншому випадку, дитину чекає десинхроноз –неузгодженість ходу біологічного годинника в часі. Порушення біологічних ритмів викликає розбалансованість в роботі організму і проблеми зі здоров'ям дитини.
Це можуть бути порушення різного роду:
• в харчуванні (постійно жує, забуває поїсти, утруднене переварювання їжі, здуття, метеоризм, пронос, запор),
• в сні (не може заснути, не може встати, відчуває втому, головний біль, нездужання),
• в роботі (не може зосередитися, відволікається, захоплюється і перевантажується),
• у відпочинку (занадто багато відпочиває, не встигає розслаблятися).
Намагайтеся не відпускати на самоплив такі важливі питання, як формування правильного і здорового режиму дня. Це допоможе вам і вашій дитині зберегти здоров'я, все встигнути і отримувати від навчання задоволення і знання, а не головний біль і розчарування.





06 квітня,понеділок

Вітаю всіх,мої любі першокласники і дорослі!

От і добігли до кінця весняні канікули.Четверту чверть ми розпочинаємо в незвичних для нас 
умовах. Але сьогодні навчальний день, тому- за роботу.


Спочатку я хочу зупинитися на результатах олімпіади на сайті ВСЕОСВІТА
Диплом 1 ст.-4
Диплом 2 ст.-4
Диплом 3 ст.- 10
Сертифікат - 12

Результати чудові.Дякую всім,хто працює оперативно!Ще раз велике спасибі за співпрацю,  мої розумники і розумниці!

Типові помилки.
-  Звуки-це те ,що ми  чуємо й вимовляємо.
Букви  -це знаки для позначення звуків,тому ми їх БАЧИМО,ПИШЕМО І ЧИТАЄМО.
Ми букви не чуємо,бо це НЕ МОЖЛИВО.Ми чуємо лише назву букви.Самі по собі букви беззвучні.
ВИМОВЛЯЄМО І ЧУЄМО  лише ЗВУКИ.
Думаю,що зрозуміло.Поясніть це діткам.
- наступне завдання.
Яке слово має 4 склади.
Це дуже просто:
В СЛОВІ СТІЛЬКИ СКЛАДІВ,СКІЛЬКИ ГОЛОСНИХ ЗВУКІВ.
Потрібно  в слові порахувати букви,що позначають голосні.

- завдання.У якому слові наголошеним є другий склад?
Слово  ЇЖАК.
Тому що буква Ї позначає два звуки/ ЙІ /.Тому в слові ЇЖАК наголошений 2-й склад.

- Скільки приголосних звуків у слові НІСЕНІТНИЦЯ?
6 звуків.Тому ,що на ПИСЬМІ  після приголосного БУКВА  "Я" позначає 1 звук,при цьому пом'якшує попередній приголосний.
На початку слова і після голосного буква  "Я " позначає 2 ЗВУКИ / ЙА /
Сподіваюсь,що зрозуміло.

- Наступне завдання .
Яке слово зашифроване в цій схемі?
Відповідь.Слово ТЮЛЬПАН./=*=/-*- /
=    це позначка м'якого приголосного звука;
* ( кружечок)  позначка для голосного звука;
-  позначка для приголосного звука.

Саме ці питання у наших дітей і у вас викликали певні труднощі.
Саме ці питання були нелегкі для дітей.
Ще раз дякую за чудову роботу.


Нарешті  обов'язкові завдання , які слід опанувати протягом цього тижня.
Сьогодні ви отримаєте завдання на 06,07,08 квітня.

Понеділок,06 квітня

Читання



Буквар,с.74-75.Читаю і розповідаю.
Загадку про папужку вивчити напам'ять.
Прочитати текст ПАПУЖКА.
Придумати свій заголовок.Обговорити зображене на малюнку.До якої частини тексту він підходить найбільше.
Переказати прочитане  ,дивлячись на зображення в підручнику,і дати відповіді  на ЗАПИТАННЯ ДЛЯ УВАЖНОГО ЧИТАЧА.


ПИСЬМО

 Сьогодні ми розпочинаємо роботу в новому посібнику  Я ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ.
Ми вивчили всі букви.Вірю ,що ви працювали сумлінно і діти готові працювати в новому посібнику. Цей зошит розраховано на дітей,які засвоїли написання прописних букв і гарно вміють читати.Так,як це передбачає програма.
Отже  настав час працювати в іншому посібнику.
С.3.(усно) Читати текст про слово
Обов'зково попрацюйте над розвитком мовлення дитини.
Розгляньте разом з дитиною малюнки і нехай дитинка пояснить як дружать зі словом ті ,хто на них зображений.
За розкладом математики сьогодні немає,але ми трішки відстаємо і щоб надолужити треба виконати сьогодні заадання.
МАТЕМАТИКА

Підручник,с.101
1. Полічити.
2.на питання Яка ка
ша зайва відповісти важко,бо невдалі малюнки.
3.Завдання складне.Без вашої допомоги діти не впораються
Скласти 1-2 задачі.
Нерівності.Наприклад
6 знак менше 10 і т.д.
4 .Задача.Підготовка до таблиць множення.(2 клас)
5.Розв'язати задачу.
У кого є бажання і здатність дитини,то можете на чернетці виконувати письмово.
Але обов'язково ви на чернетці складаєте короткий запис у будь-якій формі.
6.вибери короткий запис,склади і розв'яжи задачу.
Нагадую,що фігурна дужка,а для учнів - це дужка об'єднання заміняє слово РАЗОМ.
7.Висновок.( Діти повинні це запам'ятати)
Якщо збільшується зменшуване,то збільшується і різниця,ЯКЩО ВІД'ЄМНИК ОДНАКОВИЙ.
ДІТИ дуже полюбляють якщо їм пояснюють на предметах.Інакше не зрозуміють.
Можно пояснити так:
Зменшуване,це гроші,які дали.
Від'ємник це іграшка,яку купляють,а різниці - це здача і т.д.
Так само і в другому випадку.
Якщо ЗМЕНШУВАНЕ не ЗМІНЮЄТЬСЯ, а від'ємник різне число,то РІЗНИЦЯ БУДЕ БІЛЬША там,де ВІД'ЄМНИК МЕНШИЙ.

ЗОШИТ с.35
1.Порівняти.
2.Обчислити
3.Розв'язати задачу.
Пам'ятаємо,що на скільки,це порівняти,а порівняти - це  відняти від  більшого числа  менше число.
4.задача на знаходження невідомого доданка.
Щоб знайти невідомий доданок,необхідно від суми 18 кг сиру відняти відомий доданок 8 кг сиру для вареників і залишилося 10 кг сиру для сирних кексів. 
5.На тарілці 6 сирників.
6.Накреслити два відрізки.
3 см і 10 см.
Порівняти їх,а це означає,що від більшого числа 10см відняти менше число 3 см.

Дизайн і технології.

Альбом Маленький трудівничок,с.69
Здоровий зубчик - білий чубчик
Для тих дітей у кого альбом в школі,зробити колаж  на тему правильного харчування.Які корисні продукти слід споживати.щоб карієс не зіпсував зубки,а які не можна.

Виконані роботи надішліть в нашу шкільну групу.
Надсилайте фото про дозвілля своїх дітей,про їх захоплення.
Мені дуже не вистачає спілкування з ними.Можна відео,як дітки читають або розказують вивчені віршики і т.д.Ваше бпжання і творчість.
Дякую.
ЯДС.С.48-49,50-52

Зверніть увагу дітей,що СОНЦЕ -це ЗІРКА.
БЕЗ СОНЦЯ,ПОВІТРЯ,ВОДИ - життя на планеті Земля буде не можливе.
Енергію Сонця можуть переробляти на поживні речовини тільки рослини.Тому рослинна їжа корисна для людини.Хижак живиться переважно рослиноїдними тваринами.Тому Сонце необхідна складова життя на нашій планеті.
Зошит,с.22-23

ВІВТОРОК,07 квітня

Читання 


Буквар,с.76-77
Тема діалог.
Нагадую,що діалог - це розмова усна чи письмова між двома і більше осіб.Слова кожного учасника діалогу називаються РЕПЛІКА.
Зверніть увагу дітей як записуєтьсч діалог:
Кожна репліка пишеться  з нового рядка.Перед реплікою ставиться рисочка
- .....
Прочитати вірш ДЕ БУКВАРИК.
Дати відповіді на питання.
Вірш ЩО РАЗОМ? виразно читати
та відповісти на питання для уважного читача.
ЯКЩО Є БАЖАННЯ,то вірш можна вивчити напам'ять.
Дружу зі словом
.с.4-5
Прочитати.Вибрати і обвести  слова вітання.
Вставити в реченні своє ім'я.Написати прописними буквами нижче,під крапками на фіолетовому тлі.
В рядочках написати прописними буквами обведені слова вітання.
Покладіть перед дитиною зразки написання букв .Можна знайти в інтернеті Абетку прописними буквами.
С.5 Записати ім'я друга або подруги вашої дитини.
Утворене речення записати.
Звертайте увагу на наголоси в словах і ці слова правильно вимовляйте.
Діалог розіграйте разом з дитиною.
Дитина пограється з вами з задоволенням.


МАТЕМАТИКА

Підручник,с.102-103
Нагадую,що сума - це  + , різниця - це    
-
Увага! Кругові вирази,це коли відповідь  першого виразу ,є початком наступного виразу.

Зошит,с.36.-37
Нагадайте дітям,що 1 дм = 10 см
6 завдання.Скільки кінців у 3-х палок.це завдання виконати тільки практично.Шоб діти візуально бачили і полічили.Діти повинні зрощуміти,що незалежно ввд розміру,кожна палка має 2 кінці .
ЩЕ ОДНЕ НАГАДУВАННЯ.
Назви компонентів дій:
ДОДАНОК  + ДОДАНОК  = СУМА

ЗМЕНШУВАНЕ - ВІД'ЄМНИК = РІЗНИЦЯ

ЦЯ ІНФ. НЕОБХІДНА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 1.с.37
3 завдання
В схеми числа вставляєте свої і розв'язуєте.
*Перша задача на знаходження суми
Два числа додати
*Друга задача на порівняння.
Від більшого числа віднімаємо менше.(на скільки перший відрізок більше)
* Третя задача теж на порівняння
Але питання трішке інакше:
На скільки менше 2 -й відрізок?

СЕРЕДА,8 КВІТНЯ.

Читання
.Буквар,с.78 - 79

Прочитати текст і переказати його.

Дружу зі словом.с.6-7
1.завд.Прописати
2.Вставити пропущені букви.
3.Записати всі слова з попереднього завдання прописними буквами.
4.Записати в рядочках речення,яке записано на фіолет.тлі.
Дивлячись на предмети,то тато подарував дзигу.Тільки пишіть правильну  Г  .
5.Наступне завдання. Прочитати вірш і виконати завдання.
6.Розгадати кросворд.
7.Вивчити скоромовку вам і дітям ,та позмагатися.
Якщо є бажання,то можна засняти на відео і вислати.Але це діло цілком добровільне.


МАТЕМАТИКА
.Підручник,с.104
1.Порахувати кількість пасок, писанок та квітів.
Скласти усно рівності 7 = 7
Кількість пасок та писанок однакова - це рівність. 
Тепер складайте нерівності.
2.Заповни пропуски.
3.Вам необхідно пояснити як утворюються числа наступні за числом 20.
4.завдання аналогічне 3 завд.
5.Зверніть увагу на утворення числа 30.
6.Назви числа 3 дес.

Увага!

Числа 1-шого десятка - це 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Число 11 12 13 .......20 - це числа 2-гого десятка.
Відповідно числа 3-ого дес.
21 22 23 24.......30,  31 - це 4-й дес. І т.д.
Це треба розібратися дорослим,бо дехто з дорослих плутається, і пояснити дітям.
Я так подробно пишу з 8-ї ранку,бо ВВАЖАЮ,ЩО КРАЩЕ НЕ ПОЯСНЮВАТИ,НІЖ ПОЯСНИТИ З ПОМИЛКАМИ.ПЕРЕУЧУВАТИ ДУЖЕ ВАЖКО.
7.Які числа зображено10=трикутн.
8.Задача.
Увага!Задача має два питання.
Це підготовка до розв'язування задач в2 дії.
9.Потренуйтеся в чернетці  .Накресліть відрізки.
Нагадайте дітям,що1 дм= 10 см
Зошит.с..38 -39.
С. 38 Перевір себе.Поясніть дітям як виконувати роботу.Прочитайте разом з дитиною.І нехай спробують виконувати  роботу самостійно.
С.39
Я думаю .що завдання на цій сторінці труднощів не викликають.


ЯДС 
Підручник ,с.53-57
Творчу працю виконуємо за бажанням.
Зошит с.24-25.
Знайдіть,будь ласка , час і проведіть досліди з дітками.


ЯКЩО ВАША ДИТИНА ДУЖЕ ЗАМОРЮЄТЬСЯ І НЕ МОЖЕ В СИЛУ СВОЄЇ ПРИРОДИ ВИКОНАТИ ВСІ ЗАВДАННЯ,ТО НЕ НАПОЛЯГАЙТЕ.
Я ПИШУ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІДЕАЛЬНОГО УЧНЯ.
Ви підходьте до завдань з урахуванням особливостей своєї дитини.Обирайте головне.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

ЗАВДАННЯ 1-ГО КЛАСУ , щодо наук, навчитися ЧИТАТИ,ПИСАТИ,РАХУВАТИ і жити в ладу 
з ПРИРОДОЮ та  ЛЮДЬМИ.

На четвер і п'ятницю завдання будуть в середу.



Шановні батьки,доброго ранку!
Продовжуємо наш навчальний тиждень.


ЧЕТВЕР, 9 квітня

Читання

.Буквар,с.80-81 Тема РОДИНА.
ПОЧИНАЄТЕ з РОЗМИНКИ.
Прочитати і за бажанням вивчити лічилку .
Читання вірша ЛЕСІ Вознюк
ТАТКО І МАТУСЯ.
Обов'язково відповісти на питання для уважношо читача.
Наступне завдання.Відгадати загадки від Лесі Вознюк.

ДРУЖУ ЗІ СЛОВОМ.
С.8 - 9 Поговоримо про професії.
*Допомогти Гаджикові вибрати серед слів назви професій.Ці слова обвести.Діти  обводять слово ПРОДАВЕЦЬ.
З інших слів  треба утаорити і записати назви професій.
Слів багато,то записати лише 3 професії.
Наприклад.
Усно.
Космос - космонавт
Балет-балерина і т.д. з усіма словами.
Записати  тільки 3( на вібір ) слова.
*Наступне завдання. Прописними буквами підписати малюнки.
* Наступне. Продовж речення .
ПЕКАР ВИПІКАЄ ХЛІБ .
ПЕРУКАР РОБИТЬ ЗАЧІСКУ.
*Розкажіть батькам про свою професію.Зробіть акцент на тому,що всі прфесії дуже важливі ,інакше їі би не було.А також і відповідальні.Наведіть приклади.
У дітей є ТЕЖ ДУЖЕ ВАЖЛИВА І ВІДПОВІДАЛЬНА ПРОФЕСІЯ УЧЕНЬ.
Для цього ми ,навіть ,вдома навчаєтемось.Щоб не пропустити важливого.Діти завжди повинні пишатися своїми батьками.У вас зараз є нагода зробити САМОПРЕЗЕНТАЦІЮ тата і мами .Можна долучити і проіесії дідуся і бабусі.Бо в повсякденному житті діти не знають або знають мало про своїх рідних.
*Наступне.Відгадати загадку.
Математика
Підручник.с.105
1.Як одержати число 40.
2.Полічи від 30 до 40.
Нагадую,що числа 4-го десятка:
31 32 33 .........40
Обов'язково показати практично:
Або палички,зв'зані по десяткам  або сірнички по десяками.Нагадайте правила поводження з сірниками.
Заадання 4. Скільки яєць розписали?Поясні,що трикутник - це 10
6 завдання.
Задача.Якщо є можливість,то знайдіть відео або фото Музея писанки,щоб показати дітям.

8.Пірамідки
*Починаємо знизу:
4+2=6
6+1=7,отже в порожній клітинці 1 так і залишається.
Вище 6+1=7
Наступне.
Вгорі 13
Нижче розкладаємо на 3 і 10
В останньому рядочку 
3 - так і залишаємо,а  10 -  це 1+9 
Останнє.
Вгорі 18;  18 розкладаємо на 10 і 8
Нижче розкладаємо на 10  +8 ;
Ще нижче 10 так і залишаємо ,а 8 розкладаємо на 6 і 2.
Сподіваюсь зрозуміло.
9.Завдання усно обчислити вирази.

Зошит з математики.с.39 Тема Нумерація чисел 21-100
Утворення чисел 3-го і 4-го десятків.
Перевірте свою дитину.
На цій сторінці завдання діти можуть виконати самостійно.
Ви можете прочитати задачі і дати і іструкцію щодо  виконання роботи

Мистецтво
Маленький художник.
С.50 -51 Як що дитина дуже завантажена,то роботу виконуємо за бажанням.


П'ЯТНИЦЯ 10 квітня.

МАТЕМАТИКА.
Підручник,с.106
1.Перевірити знання дітей.Якщо ми працювали якісно,то дитина повинна  дати відповіді на всі питання.
Як утворити наступне число від попереднього?
Відповідь.До попереднього числа додати одиницю.
3  -те  завдання тільки з паличками або з іншими предметами.Дитина повинна бачити десятки перед собою.
Для 4,5,6,7,8 завдань мій коментар не потрібний.
9 завдання.
Міркуємо так само як  міркували в завданні с.206,завд.8
16 - це 10 і  6
Нижче 10 залишаємо без змін,а 6 розкладаємо на 4 і 2.Отже ,в нижньому рчдочку 10  6  2
2-га пірамідка.
На мою думку ,тут не вистачає одного числа.Якщо я не помиляюсь.
3 - тя 
18 -це 10 і 8
Далі 5 і  5 буде 10 і в порожній клітинці 8
10 завдання. Яка фігура наступна.
1) зелений 5 - кутник
2) жовтий  круг в крузі .

ЗОШИТ с.40
Наголошуйте дітям,що десяток це те саме ,що число 10.
4 завдання.
Склади і розв'яжи задачі за схемами.
1) Задача на знаходження невідомого доданка.
Нагадую.Щоб знайти невідомий доданок,треба від суми відняти  відомий доданок.
2)Задача.На одному кущику розквітло 10 квіток,а на другому стільки ж та ще 4 квітки.
Скільки квіточок на другому кущику?
Решта заадань мого коментару не потребують.
ЯДС
Підручник, с.58-60. Ви коротко розкажіть дітям за матеріалом підручника ЩО ОЗНАЧАЮТЬ СЛОВА "ЗЕМЛЯ"І " ГРУНТ"
ЗОШИТ.с.26 - 27
1. земля мають на увазі ГРУНТ
Земля     мають на увазі ПЛАНЕТА
2.Для вирощування рослин потрібні  СОНЦЕ,ПОІВТРЯ,ВОДА,ГРУНТ.
3.визначення в підручнику,с.58
Вписати слова ЗЕМЛІ І РОСЛИНИ.
4.завд. Додрукувати слова ГЛИНА
КАМІННЯ
Якщо є час і можливість створити з дитиною ДОМАШНЮ МОДЕЛЬ ГРУНТУ. Фото (для зручності) надсилати з 16 год до21 год щодня,
З 8 год ранку до 16 год .Буде мій час для спілкування з вами.
ДОМОВИЛИСЬ?
Інформації багато.І ваші роботи і відео надзвичайно  цікаві і я не хочу залишати без уваги надіслані матеріали.
Я тільки навчаюсь працювати в дистанційному просторі.
Якщо роблю щось не так ,то ви мені підказуйте.
Я дуже вдячна вам,мої хороші, за відповідальне ставлення до навчання.


Дякую вам за співпрацю!


 Бажаю успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Дорогі мої діти! Шановні батьки!  Вітаю вас зі СВЯТОМ ! ВЕРЕСНЯ День завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається н...